Moja oferta to spotkania oparte o dobre relacje, pełne wsparcia, wiedzy, wymiany doświadczeń, poznawania siebie
Obsługa klienta
Każde przedsiÄ™biorstwo dziaÅ‚ajÄ…ce na rynku ukierunkowane jest na obsÅ‚ugÄ™ klienta. OsiÄ…gniÄ™cie przez firmÄ™ zysku, czyli gÅ‚ównego celu prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci, zależy w gÅ‚ównej mierze od tego, czy klient wybierze produkt, usÅ‚ugÄ™ wÅ‚aÅ›nie tego, a nie innego przedsiÄ™biorcy.
​
​Dzisiaj pracownicy z pierwszej linii kontaktu znajdujÄ… siÄ™ pod silnÄ… presjÄ… w peÅ‚ni kompetentnych klientów, którzy wymagajÄ… nowoczesnych standardów i szybkiej obsÅ‚ugi. Każdy pracownik, niezależnie od zajmowanego stanowiska musi brać udziaÅ‚ w walce o zadowolonego klienta. Pracownik wykorzystujÄ…c odpowiednie narzÄ™dzia z zakresu technik komunikacji, radzenia sobie ze stresem itp. przyczynia siÄ™ do budowania dÅ‚ugofalowych relacji z klientem. Każdy z nas ma być doradcÄ…, opiekunem i wsparciem klienta.
W trakcie treningu ze mnÄ… poznasz typy klientów i sposoby ich obsÅ‚ugi, dowiesz siÄ™ jak we wÅ‚aÅ›ciwy sposób komunikować siÄ™ z klientami na zewnÄ…trz i wewnÄ…trz organizacji.
Wzmocnisz swoją asertywność w relacjach z klientami trudnymi. Poznasz role emocji w budowaniu długofalowych relacji z klientem. Dowiesz się jak budować lojalność klienta.
Komunikacja
Problem wspóÅ‚czesnego czÅ‚owieka nie polega na tym, że zatraca on zdolność mówienia, ale że szwankuje mu zdolność sÅ‚uchania. Wszelkie bowiem wymiany myÅ›li, rozmowy, spory, negocjacje, mediacje – czy odbywajÄ… siÄ™ przy domowym Å›niadaniu, czy na miÄ™dzynarodowej konferencji pokojowej – polegajÄ… na relacji. Na dwustronnoÅ›ci. Na sÅ‚yszeniu intencji i stanów emocjonalnych partnera dialogu. (Ewa Wilk, Poradnik Psychologiczny, Polityka, tom 23, 03/2016)​
​
Jak siÄ™ porozumiewać? Jak mówić, by nas sÅ‚uchano ? Jak sÅ‚uchać, by do nas mówiono? Jak sÅ‚uchać i co wiÄ™cej - usÅ‚yszeć ?
Przybliżę Ci tajniki efektywnej komunikacji - zarówno werbalnej jak i niewerbalnej.
​
ProponujÄ™ szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej. Propozycja ta obejmuje szereg zagadnieÅ„ z zakresu komunikacji miÄ™dzyludzkiej, pomagajÄ…cych zrozumieć co w istocie zachodzi podczas procesu wymiany informacji. W trakcie szkolenia duży nacisk kÅ‚adÄ™ na ćwiczenia zwiÄ…zane z poprawnym budowaniem komunikatu, jak i nieodzownÄ… w procesie komunikacji „sztukÄ… sÅ‚uchania”.
W trakcie szkolenia nauczysz siÄ™ jak wpÅ‚ywać na innych poprzez idealne dostosowanie komunikatu do rozmówcy. Moja praca, poprzez przeplatanie praktyki z zagadnieniami teoretycznymi powoduje, iż po zakoÅ„czeniu treningu nie tylko zrozumiesz, ale bÄ™dziesz potrafiÅ‚ rozwiÄ…zywać konflikty spowodowane zakÅ‚óceniami w komunikowaniu.
Relacje
Realizując swoje podstawowe potrzeby takie jak przywiązanie czy przynależność każdy z nas wchodzi w relacje.
Relacje interpersonalne pozwalajÄ… nam przezwyciężyć strach, niepewnoÅ›ci. DziÄ™ki wchodzeniu w te relacje i porównywaniu siÄ™ z innymi możemy Å‚atwiej opanować lÄ™ki jak i budować poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci innymi sÅ‚owy samorozwijać.
Relacje interpersonalne towarzyszÄ… nam podczas wszystkich aktywnoÅ›ci spoÅ‚ecznych, rozpoczynajÄ…c nowe zwiÄ…zki, podejmujÄ…c pracÄ™ czy kupujÄ…c bilet do kina. Przebieg relacji miÄ™dzyludzkich zależny jest od czynników, które okreÅ›lamy jako kompetencje miÄ™kkie.
Kompetencje odpowiedzialne za przebieg relacji miÄ™dzyludzkich mogÄ… być wciąż doskonalone i ulepszane. Trening relacji interpersonalnych sÅ‚uży temu, aby nasze codzienne interakcje (te dÅ‚ugotrwaÅ‚e jaki te przelotne) byÅ‚y idealne i pozostawaÅ‚y źródÅ‚em naszej satysfakcji.
Aktywizacja zawodowa
Praca to rodzaj aktywnoÅ›ci czÅ‚owieka, dziÄ™ki której codziennie realizujemy swoje cele spoÅ‚eczne, ekonomiczne i osobiste.
Jeżeli pozostajesz bez pracy, jeżeli z jakiegoś powodu czujesz się wykluczany na rynku pracy, jeśli utrzymanie lub zdobycie zatrudnienia jest wyzwaniem, lub myślisz o zmianie zatrudnienia skontaktuj się ze mną.
​
​W trakcie treningu nauczysz siÄ™ prawidÅ‚owego redagowania dokumentów aplikacyjnych, udoskonalisz umiejÄ™tność autoprezentacji. Nauczysz siÄ™ zasad poprawnej komunikacji i dopasowania jej stylu do rozmówcy, mówienia o sobie jÄ™zykiem korzyÅ›ci. Dowiesz siÄ™ jak zdobyć przychylność rekrutera poprzez wzbudzanie zaufania i prawidÅ‚owe podtrzymywanie relacji. Przećwiczysz prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i techniki radzenia sobie ze stresem. UczestniczÄ…c w szkoleniu przyswoisz zasady prawidÅ‚owej komunikacji i poprawnych zachowaÅ„ w trakcie rozmów o pracÄ™, stajÄ…c siÄ™ Å›wiadomym uczestnikiem rynku pracy.
Coaching
Celem coachingu jest znaczÄ…ca i trwaÅ‚a poprawa efektywnoÅ›ci Twoich dziaÅ‚aÅ„ zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Oferuję sesje coachingowe oparte na dobrych relacjach. To Ty określasz cel coachingu.
Ja pomogę Ci poszukać odpowiedzi na najważniejsze dla Ciebie pytania zawodowe, czy dotykające Twojego życia prywatnego.
SiÄ™gniemy do przeszÅ‚oÅ›ci, teraźniejszoÅ›ci, i przyszÅ‚oÅ›ci - wszystko po to, abyÅ› mógÅ‚ przy użyciu wszystkich doÅ›wiadczeÅ„
osiągnąć zamierzony cel.
Dzięki sesjom ze mną wprowadzisz zmiany i zaczniesz działać tam, gdzie do tej pory odczuwałeś blokady i niemoc.
Ja będę z szacunkiem, uważnie i konsekwentnie towarzyszył Ci w Twojej drodze do celu.
Nie bÄ™dÄ™ twoim nauczycielem ani doradcÄ…, zdecydowanie bardziej partnerem i towarzyszem "podróży".
Jeśli właśnie jesteś na etapie pytania siebie "co dalej" ? skontaktuj się ze mną.
ZarzÄ…dzanie
ZarzÄ…dzanie to szczególny rodzaj relacji, gdzie Å›cierajÄ… siÄ™ interesy różnych grup. Skuteczny manager musi dziaÅ‚ać w taki sposób, by uwzglÄ™dniać interesy tych różnych grup, a jednoczeÅ›nie nie tracić z pola widzenia celów biznesowych organizacji.
Dla wszystkich już kierujÄ…cych zespoÅ‚ami oraz tych, którzy chcieliby wkroczyć na liderskie Å›cieżki :
Planowanie, Wyznaczanie i osiÄ…ganie celów, organizacja pracy wÅ‚asnej i zespoÅ‚u, motywowanie pracowników, decydowanie o wyborze zadaÅ„ priorytetowych i kontrolowanie, utrzymywanie wysokiego zaangażowania w zespole, rozwiÄ…zywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.




